Nya tag!!0

Nya tag till o ta hand om allt som ska vräkas bort på Bytardagarna i september!! Imorn är de dags, måste bara få ordning på allt och ge lite utrymme åt annat i vårt lilla förråd.. :-) Ska även gå igenom och se vad man kan åka med på tippen o vad som mer kan säljas genom annat! Ha lixom fått nog av allt skräp som ligger överallt!! :-/

Imorn är det oxå dags för Linus o ha gympa! Första riktiga gympan i första klass! De är ju stort såklart o detta år ska de blandas med andra 1:or vissa dagar.. Imorn är en sån dag.. Såå, mamman fick glatt köpa hem nå lukta-gott-herr-showergel!! Så va de bara!! Pjuuh.. Redan tonåring eller?!?!
Hahaha..
För hans del går det oxå bra, men han har himla svårt o komma ti ro på kvällarna o vill gärna va uppe lika länge som oss.. Därav blir man ju trött o slö på morgonen oxå.. :-/
Faaaast, tro helt enkelt han e lik mamma sin som inte heller är morgonmänniska!! Ooops!! :-0
Första matteläxan är klar för inlämning tills på fredag o årets första musiklektion är oxå avklarad!!
Min lilla stora kille!! 1:a klass!! Vart sjutton ha dessa år ta'tt vägen?!?

Å vet ni vad...?! Va o storhandlat ikväll igen!! Å visst sjutton blir man glad när man läser av rabatterna längst ner på kvittot?? Jag formligen älskar detta o blir lika glad varje månad!! Hihi..
Ha ni inte hittat dit än så tycker jag ni ställer in ratten till Coop Extra i Nacksta!! Dom ha inte allt, å de är inte alltid så trevliga... men de funkar!! Å bara jag få blöjor för billig peng (1:-) så är de ju självklart att jag handlar där en gång i månaden iaf!! Sådeså!! :-)

Nu ha jag iaf gjort kväll igen, ligger nerbäddad o ögonen blöder!! Måste bara sooova!! Så man orka med en dag med pyssel.. :-)

Tjing på er!!

/Mariana

Postat den 2013-08-27 i Allmänt | Trackbacks ()


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Senaste posterna

Arkiv

Länkar