Taggad o Laddad!!0

Äntligen är det dags igen!! Dock utanför bardisken denna gång o inte innanför!! :-) haha.. Idag sprakar festivalen igång, Ljungarocken drar igång på riktigt o artisterna är säkerligen tokladdad!! :-)
När M har slutat sin arb.dag far vi uppöver, med barn o husvagn! Dock stannar vi till i Fränsta och låter farfarn få rå om våra underbaringar under helgen.. Sen vidare mot Ljungaverk och festligheter!! :-D
Kommer bli galet skoj o antagligen en hel del kära återseenden o mycket skratt! :-)

Håller tummarna för okej väder, men har med mig bra grejjer ifall de inte blir så.. Så allt ordna sig i vilket fall!

Håller på packa o dona nu i massor och snart bär de iväg!

Igår började vi med "höstfrukost" här hemma! Havregrynsgröt till oss alla tre och lillan visade att hon gillade de skarpt oxå! Såå kuligt!! Hon mumsade på rejält och log emellanåt! Gullfia!!
Linus tyckte de var mättade o sa att det ger mer muskler när man äter gröt än fil. Å så rätt han har, han kan min goding!! ❤

Till veckan är det dags för Linus att börja Första klass o Linnéa ska påbörja inskolning på avd "Mörten"!! Hihi..
Spännande!!
Sen väntar det lite andra roligheter oxå, men vad de är spar jag några dagar till på! :-) hehe..

Va och piffade till mig lite hos sis igår oxå, så nu är man höstfin i barret! Mörkare än vanligt, men ändå ljust kvar! Perfekt!! Trivs o tycker de är skoj med lite förändring!! Hihi..

Nä, nu är de nog bäst o packa vidare.. Barnens väskor ska ju fixas o min bör vara klar snart!!

Ha en trevlig helg!! Hej hopp!!

/Mariana

Postat den 2013-08-16 i Allmänt | Trackbacks ()


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Senaste posterna

Arkiv

Länkar