Måndagsbabbel!!0

Ja, nu va det visst måndag igen! Veckorna rullar på och vi går emot påsken o vår.. Visst är det mysigt?!? Jag gillar att solen värmer och att man har Fantastiskt fina och gulliga människor omkring sig!! :-)
Igår fyllde min "syster" Therese år och eftersom jag drog in lite till familjekassan på jobb så ska vi dit och fira henne idag istället!! :-) Skulle bli bjudna på mat oxå, å ni vet, sånt tackar man ju absolut inte nej till!! Hihi..
Surra lite tokis, känna på bäbismage o busa lite med Victor står på schemat, mysigt!! :-) Såå himla kul med bäbisar överallt, jag verkligen Älskar't!!! :-)

Idag har jag o Linnéa varit o handlat lite smått o gott o sen hälsade vi på min gudson Vilde m.fam. Mysigt!!
Å nu ska vi snart hämta skolkillen som ville vara kvar på fritids en stund efter skolan!
Killen som igår fick vara med 05:erna på match igår!! Hur roligt är inte det?? Okej att de va kort med folk. Men vilken lycka att få spela med Storgrabbarna!! Han ha gjort sånna framsteg sen han började o tränarna tycker han gör det superbra!! Då blir mammahjärtat ännu stoltare kan jag säga!! Såå himla kul!! :-)

Imorn är det dags för babysång igen o sen vägning o mätning på BVC!! :-) Spännande!!

Fick ett otroligt trevligt samtal av en av mina bästa vänner också på morgonkvisten!! GLAD!! Såå nu på Lördag bokade vi in lite trevligheter med kids, angling, skoter o grillning!! Komma bli awesome!! Längtar redan!! Och absolut hoppas vi på ett Fantastiskt väder!! :-)

Nu är det kanske dags o göra oss iordning för o hämta hem hockeykillen från skolan!!

Stort Grattis igen Therese!! Vi ses sen!! :-)

/Mariana

Postat den 2013-02-25 i | Trackbacks ()


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Senaste posterna

Arkiv

Länkar