Tröttast!!1

Sådär ja, då va kalaset kirrat! Konfettin utspridd över hela huset.. Uppstädat o nu ligger jag utslagen i soffan.. Ojoj..
Kalaset blev väldigt lyckat o Linus va verkligen superglad över att ha så många vänner här! De slutade med att de "bara" blev 14 kids. :-) hehe..
Men blev inga större utsvävningar, så tycker de blev super!!

Efter kalaset blev det som sagt middag hos moder. Proppmätt blev vi alla som vanligt å Linnéa somnade in gött på vägen hem!!

Mello-kvällen känns sissodär.. Va är de för bidrag egentligen?!? Vartannat är ju heelt värdelöst!! En förvirrad tant o en snubbe som ser ut att be om...hmm något...?!?
Som varje år är de såklart en del som inte alls ha där å göra! Men visst, så funka de ju! Men håll me mig.. Gaaalen mix!!! :-0
Håller dock på Yioho (el hur de stavas)!!! Låt sundsvallskillen få komma vidare!! Va ju inte min sorts musik, men bara för att han är härifrån.. Därför vore de kuligt!! :-)

Äsch, nu grotta jag ner mig ännu djupare i soffan!!

Hörs heeeey!!!

/Mariana

Postat den 2013-02-02 i | Trackbacks ()

Postat av Therese den 2013-02-03 (22:08:24)

Hehe.. En räcker fint ;) Men lite rädd är man ju att man blir stor som ett hus hehe..

Stora killen som haft dico då! :)

Kram på er!!

Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Senaste posterna

Arkiv

Länkar