Vad gör man?!0

Vad gör man då man har en liten som absolut inte vill sova...?! Grinigare än grinigast o ställer sig bara upp i sängen o gormar o skriker rakt ut!! :-/
De senaste dagarna ha hon varit lika.. Beror ju säkerligen på de små rackarns tänderna som är påväg upp! Men ändå!! De e ju heelt galet vad grinig man kan vara.. Pjuuh..

Vi tog oss en hemmadag ida eftersom hon är lite ledsen o otålig. Skulle egentligen på möte på jobb, men ibland går de bara inte!
Hade de inte varit så att jag skulle bort ti helgen så hade de ju funkat att M vore hemma med tösa. Men han ska ju va pappaledig tors o freda då jag drar!! :-) hihi..
Kan han behöva!! Lite mys med kidsen när de inte är nå inbokat kan han verkligen behöva! Inte direkt så han är bortskämd me det inte!!

Idag är Linusen på skolan o ville vara där tills M hämtar honom efter jobbet.. Varför tänker ni?! Jaa, skridskor på skola o fritids!! Mm.. Bara de gäller sånt så verka han vilja va där för jämnan!! Hehe.. All tid på träning ni vet!! :-)

I söndags va de match för honom o laget på hemmaplan. Alltså, nu måste jag få skryta.. Jisses vad han ha blitt duktig!! Jag är så stolt så de lyser nog från mig!! :-) Det är sånna framsteg sedan han började åka i höstas o nu har han oxå testat att stå målvaktspositionen å det va han oxå hur duktig som helst på!!
Det gör mig verkligen stolt o se vad han vågar o gör!!
Mammahjärtat värker av Lycka när man ser sina barn lyckliga!! :-)

Imorgonkväll bär det av emot Äventyr för oss vuxna! Vuxenbus på HÖG nivå o jag både tror o hoppas på att de komma bli gaaalet kul!! :-)
Stiftelsen på Bygget på torsda o sen en massa skoteråkning!! Fantastiskt!! :-)

Sååå, tro faktiskt jag bör börja packa litegrann... Kanske sen.. Haha.. Jaa, för nu ska ja fortsätta mysa med en grinig Linnéa som vägrar sova!! :-)

Heeey på er!!

/Mariana

Postat den 2013-02-05 i | Trackbacks ()


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Senaste posterna

Arkiv

Länkar