Billös.. :-/0

Joo, idag är vi billösa här!! Åkte o lämnade in Volvon på service igårkväll o fick lifta me E hem. Linus åkte tidigt me pappsen på skolan ida å jag o Linnéa kurerar oss i soffan ida! Bra nog gött måste ja säga!!
Hoppas dock att kröösa blir piggare inom kort, för de e inte alltid lätt o andas då hennes näsa är fylld me snor.. Lillfisen!! ❤

Ska få lifta me bästa E o hämta tillbaka bilen i eftermidda! Sköönt!! Så imorn är vi på banan igen..

Å imorn e de ju fredag igen!! Gött som tusan!! Fredagsmys me tacos, soffhäng o allmänt bara för uppladdning!!
Linus ska iofs på kalas å ha kul, å M ska väl bo i garaget.. Men jag.. Jaa, jag ska krypa under filten jag o mysa!! Kan va gött o gö de själv ibland oxå!! :-)
Framför brasan som värmer..

Hade tänkt hälsa på min fiiina vän nere i Gävle denna vecka, men både min o lillans förkylning satte stopp på de!! Hoppas som sjutton att vi är piggare ti veckan så vi kan hälsa på innan bäbis anländer..
För då drar vi ner HELA familjen!! Hihi.. Är ju som självklart de!! Längtar så ja nästan spricker av nyfikenhet vad de är för liten mini-Nina-Jonas som gömmer sig därinne.. ❤
Åååh.. Kom ut nu kära bäbis!! Vi är många som väntar på dig!!!

Brr.. Ligger i soffan här på övervåningen o huttrar nu! Kanske man ska gå ner o göra eld?! Hmm.. Jaaaoo, kanske bäst o göra de!! :-)

Hej hopp!!

/Mariana

Postat den 2013-01-24 i | Trackbacks ()


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Senaste posterna

Arkiv

Länkar