Jobb o helg på samma gång..0

Jaa, kan hålla med vissa av er. Kanske, men bara kanske, va mitt sista inlägg rätt så hårt o rakt på. Men som jag skrev.. Ibland känns de bara sååå gött o känslan vill bara komma ut!! :-)
Jag är inte bitter eller arg på någe sätt, men rätt så nöjd över att jag idag kan säga : "-vad va de jag sa?!?"
Å inte ens skämmas de minsta!
Tyvärr är det ju faktiskt så att jag har en förmåga att se eller känna vibbar av människor som inte har de så okej eller är okej för den delen... Å dessvärre är de oxå så att jag väldigt ofta rätt.. :-/ på ont o gott förstås..
Men de flesta gånger som sådant dyker upp avvaktar jag hellre och står på sidan om. De är bara så jag funkar!!

Nåja, så va de med det..
Igår fick jag äran att låna Everlyn över dagen å Linus va sugen att hitta på må kul. Så vi packade in Linnéa, vagn, en påse ved o 2 snowracers i bil (ja, V70 är en rymlig bil vill ja lova!!) å åkte emot Sidsjön!! Grillade, åt korv o började frysa litegrann. Min syster L kom även förbi. :-)

Sen hem o laga lite käk innan jag skulle på tjejkväll me tjejerna. :-)

Idag ha jag jobbat hela långa dagen å har även morgondagen att se fram emot i uniformen. Så det är väl bara ti o ladda om med lite sömn, inte sant?!
Men kan inte sluta tänka på min fiiiina vän N som bor på tok för långt ifrån mig!! Önskar ja kunde finnas där, hälsa på över en kväll o få rå om henne lite mer.. Hon är ngn man kan lita på o jag verkligen längtar ti hennes/deras bäbis kikar ut!! Tänk.. T & T ska bli storasyskon o J ska bli papi igen!! hihi.. Endast 2 veckor kvar snart för dem o jag är nog lite nervös.. Why?!? Är de kanske så att man kommer in i vilka egna känslor man hade eller är de bara för att man så gärna hade varit där.. Hade ja kunnat så hade ja lätt hjälpt till me allt ja kunnat..
Gaaah!!! Varför ska de vänner som hon bo så himla långt ifrån mig...?? Tur som fasen att de finns telefoner säger ja!! Å Skype!! :-) hihi..
Du betyder för mig bästa du!!

Ikväll sussar Linus hos mormor o Micke!! Myskväll delux är nog vad de haft ikväll skulle ja tro!! Men saknar honom.. De blir sån konstig tystnad då han inte är med.. Hmm..
Imorn är allt i sin ordning igen å jag jobbar bara ti 15! Dock ska de ju handlas lite, men de få gå fort!
Ska ha myskväll me Linus imorn jag!! Underbart!!

Nää, knoppa va de ja?!

Tjingeling på er!!

/Mariana

Postat den 2013-01-12 i | Trackbacks ()


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Senaste posterna

Arkiv

Länkar