Semester!!0

Nu är den Äntligen här!! Semestern på riktigt!! Leksand Strand, bad, mys, skratt och allmän avslappning!! SOM jag har längtat efter just denna dag!!

Från när vi satte oss i bilen tills vi kom fram pirrade det nog i oss alla.. Finns det plats? Får vi finväder? Kommer vagnen funka? Etc etc.. Resan gick tokbra, barna va duktiga o ett stopp hos min fina vän Nina o Malte gjorde starten Fantastisk!! ❤

Det ha varit lite fullt upp hemma med både tak och fasadfix som ni vet, så nu ska de bli sjukt skönt med en veckas vila från sånt!! Gött mos!!

Jag ha hunnit fylla 29 pannor o jag känner mig inte en dag äldre än 25!! 😃 Haha.. Dagen firades med alla godingar från familjen och avslutades tillsammans med vänner från barndomen!! Trevligt som tusan!!

Imorgon hoppas vi på riktigt fint väder så vi kan slappa på stranden i några timmar! :-) Fast är det bara värme o vindstilla blir jag nöjd av bara de!! :-)

Nä, nu kanske man ska ta o sussa lite! Inviga vagnen "på riktigt" å få vakna utvilad imorn med glada pigga barn! :-)
Trevlig helg på er vänner!! De ska jag ha!! En massa trevligt!!

Hej på er!!

https://cdn2.cdnme.se/354893/7-3/pic_51e858b9e087c33536c79fe2.jpg" class="image">

/Mariana

Postat den 2013-07-18 i Allmänt | Trackbacks ()


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Senaste posterna

Arkiv

Länkar