Fullt upp!!0

Jaa ni, som Mammaledig behöver man absolut inte vara görarlös iaf!! Spec inte när man har ett hus som behöver omvårdnad.. Bron ha rivits, det har grävts ur och isolerats o nu står här en ny bro. Större o finare!! :-)

Dessutom inhandlade vi en Husvagn i lördags, som jag spanat efter dessa!! Ojojoj.. Å nu Äntligen!! Nu står den här på går'n!! Fantastiskt!! :-)

I lördags va det ju cruising oxå, å jag tog tag i ratten på en Ford Galaxie! Gick ju galant de å dessutom så va jag hemma redan kl 3!! Tidigt om man jämför med andra gånger man kört! Haha.. Är man som jag, älskar o köra bil.. Jaa, då blir de så oxå!! Å är sällskapet trevligt oxå så är det ju absolut inte fel!! Urskoj!! :-)

Idag är det dags för Mr.Klippo att få sig en omgång igen!! Suck!! Men de är väl bara att dra sig i kragen o köra igång! Gräsmattan klipper ju inte sig självt.. Bra träning o svetten är ju inte helt fel, å dessutom får man färg på köper!! De gillar vi!! :-)

Näpp, klippa gräs va de ja!! Hej på er!!

Bjuder på lite Pics på bro o så oxå såklart!!

https://cdn1.cdnme.se/354893/7-3/pic_51b5a54cddf2b30dfce81b6e.jpg" class="image">

https://cdn2.cdnme.se/354893/7-3/pic_51b5ac729606ee4a1507d9a2.jpg" class="image">

/Mariana

Postat den 2013-06-10 i | Trackbacks ()


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Senaste posterna

Arkiv

Länkar