Dubbel Lycka!!! ❤0

Jag är sååå Glad så jag både skrattar o gråter samtidigt!! Jäklarns vilken chock!! Min "syster" Therese o hennes Jonas ska få tillökning i sommar och imorse har de varit på UL.. Dubbel lycka o tvillingar kikar ut här i sommar!!! 
Snacka om häftigt!! ❤
Såå nu komma det bli en härlig skara grabbar där hemma som vi få snusa på!! Jisses!! Jag är stum!! Det är ju såå häftigt!! :-) Tänk, Victor blir storebror till två samtidigt och tro om han är nå stolt då!! Waaaoow!! Både jag o Linus är säkra på att Vicke komme bli en superbra o snäll storebror!! :-)

Ni vet mina underbaringar vart ni har oss!! Vi finns här o allt komma gå super!! :-)

Stort Grattiiis ti er!! ❤

(Stal bilden av er.. Hihi.. Dubbel Lycka!!)

/Mariana

Postat den 2013-03-06 i | Trackbacks ()


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Senaste posterna

Arkiv

Länkar