Febern håller i sig..0

Javisst, Dumma Febern håller i sig och lillans förkylning är densamma som igår.. :-/ Önskar den va väck snart så vi kan vara på Hockeycup allihopa till helgen!! :-) Linus ha cup tillsammans med 05:erna å eftersom vi ska träna inför nästa år, så ska vi föräldrar vara med och arrangera och hjälpa till! :-) Våran lott föll på hamburgeförsäljning och förberedning! Helt okej för min del! Hehe.. Bara jag slipper sitta i speaker-båset o prata!! :-)
Ska bli kul att få va med om detta för första gången, riktigt kul!! Å som Linus ser fram emot detta!!! :-)
Så är det ngn som ha väldigt lite för sig på lörda, kom o kika på match, köp en hamburgare eller bah kom förbi!!
De va visst runt 10 lag som skulle spela, så jag tror det komma bli galet snurrigt o sjukt kul att få va me!! :-)

Sååå, hoppas lillan piggnar på sig så vi alla kan vara med!! Vore såå kul att få vara med på juniors allra första cup! Å på hemmaplan i Njurunda oxå!! :-)
Matcherna börjar redan 8.40, å slutar inte förrän vid 18 nånting.. Så kom in vettja!! :-)

Imorn är det premiär för Baby på Bibblan här i Matfors också, men eftersom skruttan är sjuk så tror jag inte nu iaf att det blir nåt! Bättre att va hemma, bli frisk å va pigg inför kommande helg!! :-)

Igår va jag in o träffade o surrade med några goda vänner!! Som alltid drar klockan iväg så rackarns fort o vi pratar nästan i mun på varann!! :-)
Men de är ju såå himla kul. Å när man e hemma med en sjukis som nu på dagarna är det faktiskt skönt o få slippa bacillerna ett tag oxå!!

Idag är dagen oxå då min systers tid går ut. Ja, hon ska ha bäbis även hon. Jag blir moster på riktigt och mina barn får en kusin.. (fast enligt linus har dom ju flera redan... haha) Jag gissar på en kille o tror dessvärre att hon får förbereda sig på övergång. Jag själv har ju gått över med båda mina barn, blivit igångsatt och inte haft nån vidare tur.. :-/ Förutom turen att de mått gott och varit välmående båda två när de äntligen tittat ut!! :-)
Men som sagt, vi är ju inte kända för att få när vi ska. Och eftersom jag vet vilken pina det är med övergång så hoppas jag förstås att hon slipper.. Den önskar man ingen kan ja lova!! Men risken är ganska stor.. :-/
Jag gissar på 23-25 mars jag!! :-)
Bäbisar brukar ju inte direkt lyssna på oss föräldrar o tro mig, inga spec.grejjer som man gör heller gör direkt saken bättre!! :-/

Förresten.. Vet ni att Usport har utförsäljning!?!? Tror faktiskt att vi ska ta oss en sväng förbi där sedan. Först o se om de är kaos eller om man faktiskt kan vistas där!! :-0

Dags o gö lite nytta!! Hej på er!! ❤

/Mariana

Postat den 2013-03-13 i | Trackbacks ()


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Senaste posterna

Arkiv

Länkar