Lyllos mig!!! ❤0

Lyllos mig!! Fick en alldeles bedårande tjusig ung kille bredvid mig inatt!! :-)
Linus kickade ut sin pappa på soffan o tog hans sovplats inatt! :-) Å inte gnäller jag för de inte, de e så härligt att ha honom såhär nära ibland.. Händer ju absolut inte ofta!!
Ligger här o lyssnar på hur han andas.. Djupt o lugnt.. Min finaste Linus!! ❤

Vi ha haft en riktigt mysig eftermidda tillsammans! Men ibland önskar jag att tiden kunde gå liiiiiite långsammare!! :-)

Kusinerna ha även träffats idag, Linus Linnéa o Edvin!! :-) Självklart komma bild längre ner!! Linus ville gärna hålla hela tiden om han fick.. Hihi.. Han är verkligen en fin kille min junior! Vill gärna hjälpa, leka med dem o avlasta mammor/pappor!! Han tänker då himla fint!! De är ju såå gulligt ju!! ❤

Gonatt på er!!

/Mariana

Postat den 2013-03-21 i | Trackbacks ()


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Senaste posterna

Arkiv

Länkar