Mycke å stå i!!0

Jösses vad man har o göra!! Pjuuh.. Fixar o trixar inför kommande helg! Klädbytardagar på Haga skolan!!
Äntligen är det dags!! :-)
På Lördag klockan 10 kör det igång o för andra gången så ställer jag upp som säljare, kuligt!! För er som ev ska besöka bytardagarna kan ja avslöja att ja kommer att sälja det mesta efter mina kids! Bärsele, gåstol, kläder, skor, babygym å en massa annat trevligt!! :-) Sååå, ni vet vart ni ska komma om ni är på jakt efter sånt o mycke annat!! :-)
Förra gången hittade jag ett par skidor, stavar o tillhörande pjäxor till ett Fantastiskt pris!! Visst är det härligt att fynda!! Nå så otroligt tycker jag!! :-)
Sen hittade jag såklart en massa annat smått o gott!! Hihi..
Även fast de är en massa folk så tycker jag de är så sjukt roligt! Få trängas litegrann o få slita o rycka i kläder som man bara vill ha!! Underbart!!
Så har ni inget för er på Lörda?!? Kom på Bytardagar på Haga Skolan!!

Förresten.. Veckans event på Birsta City lär locka folk som galningar! Tror ni inte? På onsdag har jag lovat att jag o Linus ska ta oss en tur dit o ha mamma-son mys!! Äta gott, titta på Sean Banan å förhoppningsvis hitta nå snyggt till honom!! :-)
Men tror de komma bli kaos därute på Sönda, då kommer schlagervinnaren Robin Stjernberg dit o uppträder!! Kan va nåt hörrni!! :-)
Själv står jag på jobbet då, så jag passar den gången.. :-)

Å vet ni vad?!?! Nu vrääääker snön ner igen!! Inget dåligt heller!!
Den dagen då jag fick Linus tokvräkte det ner snö, å vet ni vad? Min syster, som även hon ska ha sin första.. Ligger där nu, på britsen, å ha säkert värkar uti ******!!! Hua!! Men blir nog bäbis idag iaf som det verkar! Spännande!! Är tvärsäker på grabb ja, men man vet ju aldrig..

Men titt hörrni, nu jäklar snöar det!!!!

Hej på er!!

/Mariana

Postat den 2013-03-19 i | Trackbacks ()


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Senaste posterna

Arkiv

Länkar