Morsdag!!0

Några dagar senare kommer här ett inlägg till min Fantastiska mamma!! ❤
Hon som alltid finns där o hjälper när man behöver!!
På självaste morsdagen åkte mamsen med Mike, moster Disa o Jan ti Kroatien! Där ska de va en vecka o ha de gott! Jaa, redan igår måndag lades det ut några bilder på skumpadricka o soldyrkare! :-) Som de ska va ni vet!! :-)

Under helgen ha vi haft hjälp av M med grävning o jag har tagit hand om barn, mat osv.. Plus är att plintarna ti bron är klar o snart ska bron börja byggas på! Sååå tacksam för hjälp!! De är Guld värt!! :-)

På eftermiddagen i lördags hade jag bjudit hem familjen på middag, nästan alla kunde komma o det blev lyckat kan jag tycka! :-) Maten blev bra och efterrätten satte dit sista spiken på plats! :-)
Vi passade på att fira mamsen såklart o vi få hoppas hon får användning av allt! :-) Bästa mamsen!! ❤
Blev en mysig kväll!!

På självaste morsdag fick jag sovmorgon, en biljett ti Bästa Brolle på parken den 14:e juni! Hihi.. Någon fler som ska gå tro?!? :-)
Senare på söndagen drog vi o spelade minigolf, åt ute o sedan va det dags för Fotbollspremiär för junior! :-)

Efter bollen så blev junior trött o hängig, trodde det berodde på solen o att de hade blitt 2 sena kvällar..
Febern fortsatte o ökade igår o inatt kom det vattkoppor på Linus! :-/ fy vad jag lider me han, hoppas de är snabbt övergående o att även lillan klarar sig undan bra om hon får de! Vore ju konstigt om hon inte fick de..

Idag va vi o tog 1-års sprutan me krösa! Linus fick snällt vänta i bilen såklart, å lillan va superduktig! Dock är hon gnällig o otålig nu, säkerligen ont i bena. Å ingenting duger heller! :-/ lillfis!! ❤
Tur Linus är sååå himla duktig och tålmodig! Trots sina kliande blåsor o dåliga sömn är han lugn och vill gärna hjälpa så gott han kan! ❤ Underbaring!!!

Nu är det dags o fixa middag ti mig o kidsen eftersom pappan är borta ända ti sena kvällen! Är dessvärre inte på nå humör för nånting.. Ha tandvärk o vill bara själv krypa ner o sova bort värken!! Iiih.. Men men.. Snart är det dags, en vecka kvar nu! Står inte ut längre heller!! Oooh..

Summa summarium alltså.. Tokbra Lördag, helmysig Söndag, å mindre trevlig start på ny vecka!! :-/
Jajja, tur man är gjord av stål!?! Eller?! Haha..

Hej på er!!

/Mariana

Postat den 2013-05-28 i | Trackbacks ()


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Senaste posterna

Arkiv

Länkar