Äntligen Fredag!!0

Jaa, visst sjutton är det väl underbart att säga: "-Äntligen fredag!!" Man ha gjort en hel arbetsvecka o få äntligen krypa ner i soffhörnet och njuta lite extra!
Jag säger då det... Kan verkligen inte förstå hur man någonsin kunde vara nöjd med att bara vara hemma med familjen varannan helg. Hur?!?
Som det är nu.. Ledig varenda helg, hemma senast 16.00 på vardagar och man njuter av ledighet!! Jaa, så önskar jag nog att alla kunde ha det!!
Kan nog ärligt säga att jag aldrig kommer att jobba inom handeln någe mer i mitt vuxna liv, aldrig!!
För där är det både slitsamt och dessutom ett nästintill måste att arbeta varannan helg. Usch, straffbart för sjutton!! :-|

Jag ska göra allt för att skaffa mig en bredare utbildning och arbeta med det jag önskar och vill. Nu när jag kan och när viljan är som högst!

I helgen är junior och myser hos mormor o M. Blir bortskämd och får slippa tjat från lillasyster o får chansen att vara och göra lite som han vill. Tror verkligen han behöver det, va alltför längesen nu. En hel helg med bara storkillemys!! Galet kul tror jag allt han tycker det är. :-)

Själv ska jag ta vara på Linnéamys och spendera hela helgen med henne själv. Ni vet.. Tjej-mys!! :-)

Men först ska jag dra täcket över huvet o sussa en stund!! För jösses vad jag är trött i kupan nu... Pjuuh.. :-0
Ska även kika o planera för lite familjemys här framöver. Tror verkligen de skulle behövas!! Lite avkoppling och "rå-om-varann-tid". Sånt får man då aldrig för lite av!

Hoppas ni alla tar vara på er tid!! Fånga dagen!! För de tänker jag göra!! :-)



/Mariana

Postat den 2013-11-15 i Allmänt | Trackbacks ()


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Senaste posterna

Arkiv

Länkar