Pappa M:s dag idag!! 😊0

Idag Àr de ingen vanlig dag, för de Àr pappa M:s Födelsedaaaaag!! Hurra hurra hurraa!!!
Jag har Ă€gnat dagen i köket. Bakat 4 olika kakor/fikabröd, lagat mat (pot.gratĂ€ng o stek) Ă„ sen ha ja stĂ€dat till hĂ€r hemma.. 
Klart de ska va hembakt om man kan!! Men som sagt, den dÀr rackarns tÄrtbotten!!! Den vet ja inte om jag ens ger mig pÄ igen.. Sur att de inte gick som jag ville.. :-/

Men Grattis vĂ„ran bĂ€staste!! Du Ă€r bĂ€st!! Hoppas dagen blev som du tĂ€nkt dig Ă€ven fast du egentligen bara ville ha banan i tĂ„rtan o helst bara Ă€tit spaghetti o köttfĂ€rssĂ„s..  :-)

KÀnns som man Àr rÀtt sÄ nöjd nu efter en eftermiddag/kvÀll med firande! Gubben Àr ett Är Àldre o jag nÀrmar mig mot grÀnsen... 30 Ärs grÀnsen!!!! Ojojoj!! TÀnka sig, de Àr bara 8 mÄnader kvar!?! Vad hÀnde nu? Jag va ju nyss 25!! :-|
Jajja!! Dunder o brak kalas blir de varje fall o förbered varje mormor/farmor att dÄ blir de passning för barna!! Haha.. Barnfritt ska de va efter 18!! SÄdesÄ!! Hihi.. Kul o bus!! :-D

Nu gör jag natten o laddar om för en ny dag!! Tjillevippen!!! :-)





/Mariana

Postat den 2013-10-07 i AllmÀnt | Trackbacks ()


Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:

Kom ihÄg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Senaste posterna

Arkiv

LĂ€nkar