Upp som en sol....0

Upp som en sol, ner som en pannkaka.. Precis så känner jag nu.. Trött som fasen, så ikväll blir de tidig kväll!
Ha haft en myshelg med Linnéa i helgen då Linus följde med pappan ti västra o grejade i skogen o körde lite skoter.
Va på hockeymöte igår o idag ha vi bara myst! Hälsade på pappa/morfar en snabbis hann vi oxå med igår.. Sen fick vi besök av lillasyster igår som åt med oss. Trevligt!!


Sen har jag o lillan bara myst, kramats o lekt.. Välbehövligt för oss båda!! :-)

När Linus o pappan äntligen kom hem idag blev de liv i huset igen. Linnéa skuttade av glädje o jag me för den delen. Linus va toktrött o ville nog egentligen bara slappa.. Men eftersom jag inte orkade eller inte heller ville laga mat, så blev de en middag på Bite Line!! Göttigt!! :-) Sen mellanlandade vi hemma hos mamsen/mormorn för byte till pyjamas o välling för lillfian!! :-)



När vi kom hem somnade Linnéa direkt o Linus o jag la oss o kika på film! Myspys!! MEN, där dog jag oxå av lite.. Trött... Tur jag tog en dusch förut, för nu måste jag nog snart droppa i säng..
Imorn är de vardag igen, lika bra o va pigg!!

Ha eldat hela helgen o haft de varmt o gott iaf! Men ikväll orka jag bara inte!! De få va!!

Hej hopp o Gonatt!!



/Mariana

Postat den 2014-02-16 i Allmänt | Trackbacks ()


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Senaste posterna

Arkiv

Länkar