Känslan...0

Känslan då ens grabb petar in pucken i mål.. Ååh, vilken lycka!! Han tog chansen o sköt bara.. Å tjofs så nuddade pucken insidan av målet!! Lyckan, glädjevrålet och lagandan höjdes nog en meter när han gjorde de målet och stoltheten va stor, minst sagt!! :-)
Äntligen spräckte han nollan och stolligare mamma än mig kunde man ju leta efter!!! Hahaha...
När sedan junior va duschad o klar va de dags för NSK's 02:or att spela. Discolampan pumpade på, musiken och presentationen av spelarna.. Uppvärmningen.. Joo ni, då skulle ni sett!! Han stod alldeles blixt stilla, kollade in de stora grabbarna och man såg vilken längtan att få vara en av dem i blicken hans... :-) hihi..
Om två helger är det minicup i Ånge och det ska bli roligt! Spela mot gästande Ö-sund och givetvis hemmalaget Ånge!!

Sååå, ni förstår ju vart jag komma hänga då han ha matcher framöver!! Vill ju absolut inte missa nästa framsteg han tar.. :-)






Min fiiiiina duktiga Linus!!! ❤

Idag efter hockeyn va de kalas-time för Linus som sagt och vi andra roade oss med att bara jäsa runt lite!
Eftersom skolarbetet va klart redan igår kunde jag luta mig tillbaka o bara ta de lugnt! Skönt!! :-)
Å här ikväll avslutade jag med en promenad runt om i byn! Urmysigt och riktigt skönt! 

Så nu när man duschat o krupit ner i säng är de dags o stänga igen för idag! Skola, dagis o jobb väntas för oss alla imorn!! Gött mos!! :-)

Natti nattiii!! 🌺

/Mariana

Postat den 2014-01-26 i Allmänt | Trackbacks ()


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Senaste posterna

Arkiv

Länkar