Lördag igen..0

Så va de lördag igen!! Förvisso snart förbi, men en lördag är de! :-) 
Ligger redan nerbäddad och redo för sömn! Imorn är det matchdag för Linus och självklart ska vi med!! :-) Sen ska han på kalas o vi andra ska förbereda inför skola och dagis..




Skola är verkligen tokroligt!! Jag blir så glad varje dag jag ska in och lära mig något nytt!! Få nya funderingar och nya utmaningar.. :-)
I torsdags fick vi "läxa". Instuderingsfrågor som skulle besvaras och vara klara till måndag då vi ses igen! :-) Började redan igår och här ikväll gjorde jag klar de sista. Känner mig duktig och längtar tills vi ska ut på APL (praktik)!!! Redan vecka 11 går jag ut och förstå vad de känns roligt!!! :-)

Längtan till bus finns som sagt alltid hos mig och till helgen bär det av! Första för året och denna resa avgår till Hassela! JLT (John Lindbergs Trio) spelar och allting säger mig att de kommer bli en sjujäkla helg!!! :-)
Jaaaoo, nån drink i hink lär nog allt oxå slinka ner. Men de är de ju värt!! Hehe..
Buuuus o kuuuul!!!


Sååå mina vänner!! Denna vecka innehåller alltså massor av träning så man orka med tempot på dansgolvet på lördag!! Jiiihooo!! :-)

Å speciellt efter vi haft en sån mysdag som denna som innehöll både de ena o andra mumsiga. Dels denna goda middag.. Gratäng, älgstek o såååås!! Sluuurp!!!




Men nu... Sussa inför tidig morgon, trots söndag!!

Tjingeling!!!



/Mariana

Postat den 2014-01-25 i Allmänt | Trackbacks ()


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Senaste posterna

Arkiv

Länkar