Praktik va de här!! :-)0

Har påbörjat min praktik denna vecka och jag måste säga att jag är glatt överraskad!! :-) Många mysiga människor, både personal och vårdtagare!
Jag tycker jag ha kommit in bra och jag trivs riktigt bra! Så vi håller tummar och tår för tider i sommar! :-) Vart ju erbjuden jobb ganska direkt, så de känns riktigt toppen!! Sommaren är räddad!! :-)

Ha varit en rätt så späckad vecka denna vecka känner jag o helgen är liiiite efterlängtad.. Många intryck o sena kvällar o dessutom tidiga mornar gör nog att man somnar ovaggad imornkväll.. Hehe..

Imorgon är det fredag och min sista dag på denna vecka! Det ska bli spännande att få komma tillbaka till veckan o då få testa på mer inom allt vad en undersköterska gör!! Glad att få testa på och fundera på vad man vill pyssla med i framtiden.. :-)

Men med tanke på denna blåst som är nu önskar jag bort den genast. Usch o fy!! Hade ju tänkt grilla imorn, så detta få nog allt blåsa vidare!

Nä, sova va de ja!! Upp i ottan imorn igen!! Hej hopp!!




/Mariana

Postat den 2014-03-13 i Allmänt | Trackbacks ()


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Senaste posterna

Arkiv

Länkar