Linus ha gjort aj aj..0

Ojoj, vilken dag... Sprungit i affärer så jag är alldeles slut i skallen, äntligen är jag klar med allt.. Tro jag iaf?... :-)
Kändes himla skönt o komma hem o bara få laga lite mat och sätta sig ner o inte göra nånting alls.. MEN, funderar starkt på o fixa iordning julen... Om jag orkar dvs..

MEN, så ramlade min älskade lilla fis och slog pannan.. Hua, lilla gubben. Det svälde rejält och han blev såklart alldeles blå. Jisses va fort de gick... Ojoj..





Mm, visst e de synd om min lilla fis? Hua, lider med han. Hoppas bara inte att det blir någon hjärnskakning...

Nää, dags o springa ner i källar´n o hämta upp julsakerna så det händer nånting här hemma.. Karlar kan man ju inte vänta på... Eller hur??

Gonatt Gonatt allihooop... :-)

/Mariana

Postat den 2008-12-17 i Allmänt | Trackbacks ()


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Senaste posterna

Arkiv

Länkar