Stockholmsresa..0

Tjoohoo bloggen!

Vilken helg alltså, kan börja med o säga att jag är superdupernöjd med musikalen vi såg. Ojojoj, vad bra den va!! Footloose... Kan ju verkligen lova att både Peter Johansson och Brolle gjorde MYCKET bra ifrån sig, är helt så såld på dessa män just nu.. Hahaha.. :-)


Innan vi gick iväg igår på musikalen så tog vi oss lite mumsigt o dricka, tog mig en cider jag.. :-) Hehe..

  <--Skååål!!

  <-- Älskade mamsen!!

Nää, nu e de dags o se film.. Bjuder på fler bilder o kanske filmer när jag orkar och har tid o sitta lite mer.. :-)

Gonatt o hoppas helgen varit superduper som miiin... :-)

/Mariana

Postat den 2008-12-14 i Allmänt | Trackbacks ()


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Senaste posterna

Arkiv

Länkar