Heeelt såld!!0

Heeelt såld är precis vad jag är! Shit, har hittat en bil och vill verkligen ha en sån! Såå jäkla snygg!! En Mitsubishi Outlander sport turbo är vad den heter.. Men för o köpa den måste volvon säljas plus några lappar till ska slantas upp, så än sålänge får de bli en dröm. Men kolla in!!!

image29

Är kääär!! Men men, få se hur de går me det. Har sett en massa bilar som denna på nätet och kanske man kan kolla närmare på de, men först ska de räknas såklart.. :-) hehe..
Å ni undrar säkert hur jag kunna finna denna snygga bil bara såhär? Hmm, jaa.. En av mina nya arbetskamrater hade precis hämtat ut en ny sådan i förra veckan, å såklart blev man såld direkt.
Vill såklart inte ha en helt ny -08, men någon tidigare modell skulle helt klart funka.. hihi..
Nog om detta, men ni ser ju vilken snygg bil. Ni förstår säkert va jag menar, snyggast!! Tänk den me tonade rutor o me mig i bilen!! woooow!!

Idag har jag o Linus bara varit hemma igen, men han har absolut inte magsjuka som jag skrev igår. Såklart borde det va de elaka tänderna som spökar, kan inte tänka mig något annat...? För efter jag hämtat hem honom från dagis så va de inte så mycket mer bajsande utan mest förkylning som retas me lilleman.
MEN, vi tog en extradag o va hemma ändå. Är ju ledig imorn så då ska vi nog ut på staden o kika lite tror jag, blir ju såå himla rastlös av o sitta hemma. Eller ja, finns ju rentvätt som ska vikas nu. haha!

Började även fundera på vilka veckor man ska va ledig i sommar, är det bäst o kanske va ledig i augusti eller liknande? Brukar ju vara den bästa sommaren då, åsså är ju vattnet uppvärmt o bra då. Badkruka som man är!! :-) Haha! Nämen, ska ta mig en funderare och bestämma mig någon dag. Få se hur M ska va ledig å, så Linus kan vara borta från dagis så länge som möjligt. Sen ska han också få vara me mormor någon vecka, så det blir ju mysigt. Men först o främst kanske man ska vänta på schemat som kommer här i slutet av februari, lite lättare o se om man jobbar kortveckor så man slipper ta ut fler dagar än man behöver.. :-) Snåååljag!! ho ho..

På torsdag o fredag ska vi ut på praktik, lite pirrigt är det såklart men även roligt och komma ut o träffa folk! Eftersom jag ska jobba i kundtjänsten när vi öppnar våran egna butik så blir det även så på våra praktikveckor. Det enda jag gruvar mig lite för är påskveckan uppe i Skellefteå, såå långt hemifrån plus att det är påskveckan!!
Va ju tänk att vi skulle åka till fjälls å åka skoter o fiska o grejsa, eller ja, vi ska ju åka. Men det blev uppskjutet till långfredagen, känns lite halvjobbigt och åka precis när man suttit och åkt 40 mil hem.
Inte allt för lockande kan jag lova, men till fjälls ska jag iaf. Längtar efter skoterlukten och den underbara fjäll-luften, åsså efter en tur på skidor såklart. Det går ju inte att missa!!

Höll på o städade mitt skafferi förut idag, appropå ingenting!! :-) Och där finner man ju dels det mest roliga egentligen.. Haha.. Varför har man ungefär 2 av allting? Och hur mycket som helst är ju onödigt skit som man inte ens använder..!! Kan inte va jag som handlat tänker man, men det är de ju!! Ojojoj, hyffsat knasig e man ibland..

Dags o kila, lilleman ha visst sovit klart.. :-) Oo, glömde visst.. Idag blir de panerad spätta o päärer som ska lagas, mums va gott!! hihi..

Tjing Tjing!!

/Mariana

Postat den 2008-02-05 i Allmänt | Trackbacks ()


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Senaste posterna

Arkiv

Länkar