Linus ha det bra han minsann..!!0

Jaa, de kan man verkligen säga. Han har varit ganska mycket hos mormor o Micke den här veckan, sovit borta 2 nätter också. Storkillen! Men saknade ju honom så mycke så ja va tvungen o åka dit efter jobbe i tisdags.. :-) Prins Linus!!
Den här veckan har det skenat iväg i utvecklingen för honom kan man säga.. Minst sagt.. Hehe..
I början av veckan så fick Linus sig en cykelstol så han kunde följa me mormor o Micke på deras utflykter, roligare också går de ju mycke fortare o cykla.. :-)
Sedan så fick han sig en hjälp som han absolut inte skulle ha på sig, MEN, ack den som ger sig. Har en lika tjurig mor som jag själv. Så hon gav sig inte serrni, ut på gatan me en skrikande kille. Stooorgalen va han, fast som mycket snabbt gick över så fort han upptäckte att det faktiskt va roligt att cykla lite. Hehe, tänk va snabbt de kan vända..? Sen så skulle han minsann bara åka i den där stolen, var ju suuuperskoj!! :-)

Igår så hämtade jag Linus, som han pratar nu, ojojoj.. Heeela tiden, det bara flyger ur han. Skojsigt värre! Fast iofs så fattar man inte allt han menar, men nästan.. :-)
Igårkväll så tog vi och hälsade på Jennifer o Bodil, där va även Felicia o Madde. Så Linus lekte av sig rejält me tjejerna, fast pussar va han dock inte så givmild me inte.. Kanske lika bra de? Så han inte bli alltför mycke "tjejtjusare".. Hahaha...

Imorse så fick jag liiite dåliga nyheter, så ha varit TOKdeppi heela dagen. Men såklart inget att haka upp sig på, men alla tankar kommer som på beställning. Hoppas bara att de kan vara över snart, vill inte fundera nå mer.. Bläää!!
Säger som Magnus: "-Säg nånting som inte vi fixar? Finns väl ingenting som kan göra oss olycklig..?" Vaaa?? Kan han säga så? Ööh, jooo de kunde han visst. Ganska fint sagt tycke faktiskt jag, men de gjorde ju inte så mycke mer att mina tårar slutade falla.. Uscha..
Nää, nog om de. De komma bli bra och ni som inte vet ett dyft va jag surra om så är de inge viktigt.. Eller ja, beror på hur man ser på de.. Ääh, jag har de som stöttar mig och ville bara skriva av mig lite.. :-)

Förgyller er läsare me lite bilder tills vidare.. :-)

Tjingeling!

                

Julia ha ju också gått o blivit 1 år minsann, alltså Magnus gudbarns lillasyster.. .-) Lägger in en tjusig bild på henne också när hon på sin självaste ettårsdag åt mumsig tårta.. :-)

  <--stortjejen Julia!!

/Mariana

Postat den 2008-07-18 i Allmänt | Trackbacks ()


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Senaste posterna

Arkiv

Länkar