Söndag, igen...0

Idag är det söndag igen, snart vardag igen. Hua! Man hinner inte alls med sig, tiden rusar ifrån en. I helgen har det ju som sagt varit festival häruppe i västra delarna, tror dessvärre att det inte har varit världens succé. De ha ju flyttat hela festivalen från byn sen till grusplan och sedan enda borta vid E14.. Jisses va tråkigt detta var!! Känner mig helt nöjd faktiskt för att inte ha spenderat en massa pengar där, finns ju ingen mysfaktor alls kvar jue.. Jisses!!

Här på eftermiddagen idag bär det av till stan igen som jag skrev i tidigare inlägg.. :-) Vara solo o göra typ INGENTING!  Se ngn film o bara myysa, lite halvtrist att Linus ska va kvar här i stugan me Magnus. Men vad göra? Jag ska ju jobba o slita.. :-/

Nää, kanske dags att packa ihop mina grejjer och åka iväg ti fränsta o byta bil osv... Ojojoj, jobbigt!! Måste nog också gå på affärn, typiskt!
Blir utan dator nu ett tag igen, trååk.. Inget uppdatera världen alltså!! :-)

Ha de fint, tjingeling!!

/Mariana

Postat den 2008-07-20 i Allmänt | Trackbacks ()


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Senaste posterna

Arkiv

Länkar