Lugnare dag idag.. :-)0

Idag är det fredag, äntligen måste jag säga! :-) Skrev av mig en massa i bloggen igår som jag ångrade mig skarpt på, så ha tagit bort lite onda tankar och ord som jag kanske borde ha behållit för mig själv.. Såklart kommer man på sånt efteråt om hur elakt det verkligen låter.. Lät kanske som han inte gjorde nånting alls, vilket blev helt galet. Saker vi inte är ense om bör ju såklart redas ut utan denna bloggvärld... :-/
Jag vet att M ställer upp, men kanske inte tillräckligt som jag vill ha det. Men kanske är de den här skitperioden som gör mycket också. Hoppas verkligen att det vänder snart!

Idag har det varit en riktigt rolig dag på jobbet, massor att göra och mycket folk! Underbara dagar!! :-) Så nu är det äntligen fredag igen och det är dags för en solning för min del. :-) Måste ju underhålla den stackars blekhuden! Haha..

Jobb för hela slanten hela helgen, får se om de blir nå bus endå eftersom jag e barnledig. Men de få tiden utvisa... :-)

Ha de fint o ha en trevli helg!!  Tjingeling!!

/Mariana

Postat den 2009-02-27 i Allmänt | Trackbacks ()


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Senaste posterna

Arkiv

Länkar