Snart är ännu en vecka förbi..0

Den här veckan ha gått tokfort.. Började me att i måndags när jag hade en heldag i den såkallade "bunkern" fick frågan om jag ville ställa upp att göra smörgåstårtor här i veckan istället för att vara på stället som jag egentligen brukar vara på. Ooo, javisst ville jag de!! Roligt me en liten utmaning tänkte jag! Visst ha de varit skoj, men jisses va trött o less man blir på dessa smörgåstårtor... Ha gjort 50 st nu på 2 dagar, så nu jäklar måste de "krängas"!!

Tänkte lägga in bilder, men de verka inte funks..:-( Surt, mina tårtor som blev såå himla fina! Aja, lägger upp dem en annan dag! Hehe..

Till helgen händer de grejjer, ska först o främst hem till pappsen imornkväll o fira lilla "gubben" som fyller hela 50 år!! Ojoj, tiden går fort pappsen!! Sen så ska jag o Linusen på lilla Kevin´s dop på lördag. Sedan är de årsmöte me klubben uppe i Ljunga, plus partaj förstås.. Hihi.. Skoj Skoj!!

Hoppas på en MYCKET lugn söndag denna helg, orka inte me så mycke mer.. Hehe..

Ha fått höra den senaste tiden att fler än jag trott läser min blogg, vilket jag tycker är jätteroligt!! :-) Man får såklart ännu mer insiration o vill bara skriva av sig ännu mer. Typiskt bara att de inte funka o lägga in bilder, hade en massa smaskiga bilder på lillfisen min. Men då blir de att vänta på dem.. Haha!!

Nää, nu e de dags för en dusch! På återseende!! Tjing!!

Jo, förresten... Ta en extra kik i tidningen imorn förresten... Alla ni som ha ST.. Hahaha..

/Mariana

Postat den 2009-02-12 i Allmänt | Trackbacks ()


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Senaste posterna

Arkiv

Länkar