Tänk om...1

...Livet bara kunde var lite enklare ibland.. Mindre ansvar, mindre val och mer möjligheter...? Mmm, de e mycket av vad man funderar på just nu. Men de e ju faktiskt så, har aldrig gjort någonting jag ångrar! Men visst ha man gjort saker man kanske borde ha tänkt till en gång extra på.. Ääh, småsaker bara.. :-/
Är supernöjd över mitt liv just nu, bara lite småsaker som måste justeras. Men de få komma som de kommer.. hehe..
Dumt va?

I veckan så händer inte alltför mycket, mest bara jobb. Va ledig idag, men eftersom de va möte på jobbet så åkte jag dit till klockan 8 endå. Me Linus på armen.. Hehe.. Satte honom me kritor o sen fick han rita lite medans vi surrade på, han e såå himla duktig ibland när han kan sitta stilla i några minuter.. :-)
Mm, som ni kanske förstår så har jag inte direkt en lugn liten kille. Nää, däremot är han den galnaste av de galnaste.. Hahaha... De märkte vi genast idag på eftermiddan när vi va hemma hos Pernilla, Magnus, Roland o Alfred.. Linus o Roland trissade upp varann o gormade en massa så man va alldeles slut efter man kommit hem därifrån.. Ojoj... :-S Tro faktiskt de också va de efter vi gått hem. Linus somnade i alla fall som en "klubbad säl" när han väl skulle somna..
Lillfisen!! Mums på han!!

Idag ha vi varit på utflykt till Härnösand o hälsat på Nadde o barnen. Fick också träffa N´s syster Malin o lilla Wilma o sedan andra systern Carro som ha bäbis i magen! :-) Hihi.. Bäbisar överallt... *avis* Vill ju också, fast vet innerst inne att de e absolut hopplöst just nu!! :-/
Jättemysigt i alla fall och träffa alla barnen och alla andra också, Linus o Becca "gnabbade" lite. Men de lekte förvånansvärt bra tillsammans tyckte jag eftersom de knappt har träffats nå. :-) Söötungar!!

Fick annars en spännande överraskning i eftermiddag när min s.k. "chef" ringde från jobbet o sa att "dom" hade bestämt att jag skulle vara i deli´n o göra lite tårtor nu imorgon o på torsdag.. Jaha, tänkte jag?? Okeej, men de vore ju roligt om nån kunde fråga innan också? Inte för att jag har det minsta emot det, men eftersom jag inte tillhör den avdelningen än så kanske man borde få frågan först, eller hur?? Ääh, blev bara irriterad!! Iih...

Igår va de träning igen, shit va roligt de är alltså! MEN, igår va de tokjobbigt. Va helt slut i heela kroppen när jag kom hem, sedan så svettades jag som en j*vla gris under hela passet.. Kanske va de alkoholen sen i lördags som skulle ut? Mm, de tro jag me faktiskt! Vart ju en del shots o annat smått o gått, så inte såå himla konstigt kanske? ;-)
Så hoppas de går bättre på träningen imorgon, kanske inte svettas lika mycke o kanske ta i ännu mera! :-) Det är ju såå himla skönt när man väl kommit från träningen o man känner sig utmattad o slut. Då ha man lyckats verkligen!! Hahaha..
Muskler, muskler, muskler.. Bort me annat slisk o slask!! :-D

Hitta inte igen kabeln ti telefonen heller, så blir inga bilder idag.. Tråkigt va??

Nu är de dags o sussa.. Hörde förresten att systeryster ha kommit fram ti Malaysia (eller hur de stavas?), är såå glad att du hör av dig så man vet att du har de bra gumsan! Miss you sis..Nu e de mindre än 2 mån kvar innan vi få träffa dig igen.. :-)

Natti Natti, hörs o störs!!

/Mariana

Postat den 2009-02-17 i Allmänt | Trackbacks ()

Postat av Nadde den 2009-02-18 (15:56:42)

Ååå vad kul att ni kom.. Sååå kul å träffas.. Måste ta mig en sväng till dig oxå snart.. Kram

Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Senaste posterna

Arkiv

Länkar