Helgen slutade i Ljunga..0

Dagarna rusar iväg.. Helgen har varit toppen, myst me Linus i massor och kikat på skotrar. Gissa om man blir sugen o köpa en egen, men de går ju inte i år.. Kanske nästa år.. :-)
Det va en skoterdag uppe i Ljunga i klubbstugan som vi åkte upp på, mysigt som tusan. Men dagen gick lite för fort måste jag säga. Efter de så åkte vi hem ti moster o åt mumsig mat o senare på kvällen/natten så va de dags för att bada tunna... Tokmysigt!! Nu vill man ju inget hellre än o bada varje helg, supermysigt va de! Hada faktiskt aldrig badat såhär mitt i vintern ute i ett kar, men de va ju hur underbart som helst ju...
De blev några bilder tagna, men ha inte den kameran här så de bilderna kommer nån annan dag.. :-)  Haha, me toppluvor på o en samskig cider i handen.. Haha.. Linus hade somnat han, orkade inte att vara me enda tills vattnet va riktigt varmt. Men nästa gång så ska vi tända eld på brasen lite tidigare så han också kan va me.. Hade varit mysigt, han som älskar att bada.. :-)

Annars då.. ? Joo, tog en promenad också mitt på dagen idag. Fram på kiosken o köpte mig en håkkimössa såklart.. Hehe.. Mycket fin måste jag säga, kanske inte så fantasirik just denna. Men superfin! :-)
  Fiiin va? :-)

Linus sparkade på rejält, men sen åkte han som mest. Blev så trött i benen tyckte han.. Hehe.. Sööötunge!!

   Mm, duktig liten 2-åring va?? Mmm.. Bästaste!!

Idag kom vi hem ganska sent, väntade på Magnus som kom hem ifrån fjällresan me grabbarna.. Haha.. Vilka historier!! Ojoj, jag säger då de.. Roligt! 

Nää, nu måste jag sooova inför en ny vecka.. Blir en massa på jobbet, så hoppas dagarna inte blir alltför långa.. Hua.. MEN, de ska tränas i massor endå.. Nu jäklar ha man kommit igång.. :-) Najs som tusan!!

Natti Natti...

/Mariana

Postat den 2009-02-22 i Allmänt | Trackbacks ()


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Senaste posterna

Arkiv

Länkar