Kalla Sollefteå...Brrr...1

Jahapp, då sitter man här i kalla Sollefteå. Men ska faktiskt åka hem i eftermidda, ska bli riktigt skönt faktiskt. Men känner samtidigt att jag skulle kunna va borta lite till eftersom min lilla fis hemma är hemma o är magsjuk.. Usch, vill verkligen inte bli smittad av de. Men vill ta hand om min älskade lilla gofis o få honom att må bra!!
Trist nog så händer detta ALLTID när jag åker bort på utbildning eller nånting annat som måste åkas på!! Fattar inte, men de måste ju faktiskt vara så att han känner på sig att jag ska åka bort.. Mammas lilla goråtta!! :-)
Som sagt så åker jag ju hem idag o de ska bli jäkligt skönt! Visst, go mat o sovande hela nätter på hotell är ju himla grymt de med. Men saknade efter Linus känns som mer stimulerande i mitt liv just nu...
Tur de snart e dags att komma på hemmaplan.. :-)

Nää, dags o kila.. Lägge ut mer ikväll elle imorn när jag ska va hemma me prinsen!!

Kramselikraaaam!

/Mariana

Postat den 2009-01-15 i Allmänt | Trackbacks ()

Postat av Jennie den 2009-01-19 (20:14:28) http://jenniesvensson.blogg.se/

Men hej du :D det var länge sen !!!!!

Att du hade en son visste jag ju, men gu va fort dom växer :O



Ja jag bor nere i Sthlm, mest en skrämmande känsla att bo här nere nu när jag ska bli mamma. Vill vara nära min släkt, men tänker aldrig flytta ifrån min karl så det här får funka :)




Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Senaste posterna

Arkiv

Länkar