Fy mig...1

Mmm, som inte har bloggat o visat er hur Egypten va.. Ojoj, skämmes på mig!! Men men, de som väntar... hihi..

Eftersom jag är sååå pigg idag (eller inte) så tänkte jag att just idag va dagen perfekt för att blogga.. Haha!!  Va ute på cruising igår, såklart blev de packat i bilen o kroppen blev bara mer o mer övertrasserad me alkohol.. Ojoj, men shit va roligt de va! Tänk att man kan ha såå skoj i en bil.. Hihi.. Å tänk att Robert stog ut me oss heeela kvällen, måste ha känts skönt när han släppte av oss på efterpartajet o åkte hem o sov..
Javisst, ni läste rätt... Efterpartaj me trevliga tjejer åsså vi rå.. :-) Haha!! Så imorse tog man o traskade hemöver, lyssnade på kvittrande fåglar o gick som mest o log hela vägen hem.. What a night!! Oh oh ooooh... :-)
Nåja, idag ha man nog få känt på hur dåligt man kan må. För de första så lämnade jag inte sängen föränn ganska sent på eftermiddan o sen så blev de en promenad bort ti grabbsen, mumsade lite käk o nu sitte man här o tokslöar. Kanske man skulle fundera på o lägga sig snart igen, vore ganska najs men tro ja måste äta nå mer innan... :-/

Jahaaa, hur hade vi de i Egypten..? Uuuuunderbart måste jag nog säga.. Vädret va perfekt, ungarna skötte sig för de mesta exemplariskt o vi brände nog oss allihopa. Myggbitna o nöjda på värmen kom vi hem i tisdags till sverige igen, men jag, M o Linus kom hem på onsdagen.
Jag t.o.m. snorklade på resan, helt sjukt fin upplevelse. Är ju sjukt rädd för djupt vatten, så tänkte aldrig att jag ens skulle bada sådär mitt ute på öppna vattnet. Men väl ute så såg man tjejerna, Hanna o Lisa 8 år, hoppa ner i vattnet o va tokduktiga. Så då kunde man ju inte va sämre heller.. Nej nej, då tog man o klädde av sig kläderna o hoppade i också. Och glad är jag för de, för jäklar vilken grej. En "snorkelkille" hjälpte mig såklart, så jag kunde slappna av o bara följa me lixom.. Såg gula o randiga fiskar som kom.. Ojoj, va fint alltså!! Så de kommer jag deffinitivt göra fler gånger.. :-)

Slänger ut lite pics så förstår ni hur mysigt vi haft det! :-)

    

   

   

   

Mmm, ganska fina pics va..? Hehe.. Hur fint som helst va de!

Nu är jag ganska nöjd känne ja, så ska ta o krypa ner i sängen istället.. Imorn e de ny vecka igen...Suck o stön!!

Natti Natti.. ;-)

/Mariana

Postat den 2009-05-10 i Allmänt | Trackbacks ()

Postat av Anonym den 2009-05-11 (15:46:20)

Åh va häligt ni ser ut att ha haft det =)

Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Senaste posterna

Arkiv

Länkar