haha..1

Satt här på mikaaal´s dator o hittade ett gamalt kort sen i vintras när vi bada tunna i Ljunga.. Så tänkte bara dela me mig lite, hehe.. Fint va Johanna?? :-)
Jaa, åsså några andra fina pics.. :-)

 <--Jag o Johanna i karet.. Myyys!! :-)
 <--Linus o Stina åker kälke.
 <--Linus krama om Stina lite.. :-)
 <-- Jag o Johanna ute o provar fyrhjulingen.. Hihi, buuus!! :-)
 <--Linus gör cirkuskonster på mamsen.. Haha!!
 <--Jag o Janne hade en liten fajt me skurmopp och skoho.. :-D HAHA!!

Jamen de va väl lite skoj me lite gamla pics å.. Hehe.. Skoj o tänka tillbaka på hur skoj vi hade.. :-)

/Mariana

Postat den 2009-05-16 i Allmänt | Trackbacks ()

Postat av Johanna :) den 2009-05-21 (09:45:02)

Otroligt vackra bilder;)

Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Senaste posterna

Arkiv

Länkar