Hur kan de va möjligt?0

Hur kan de ensa vara möjligt o må såhär? Haft fel på magen nu i 6 dgr, fast som mest i 4 dgr.. Usch, få ju inte behålla nånting.. Drickar jag vatten bara så är de lika illa de som ja skulle vräka i mig ett skrovmål eller nå annat fett o sliskigt.. Blir bara såå jäkla less, allting blir ju verkligen drabbat.. :-(
Kan de va nå från utlandet eller är de nå annat som spökar...? Hmm, jaaa frågan är vad..? Tycker de e mycket underligt att man inte fick komma på vc o ta prov som jag ville, för tydligen så gör de inte sånt där längre.. Om inte man ha haft de mer än 1 vecka.. Jahaaa?? Så då skulle jag alltså vänta tills freda, å om de inte blev bättre då så skulle ja höra av mig igen...?  Va är de för sjukvård..? Å de ska man betala skatt för..? Njaaee, blir lite skeptisk faktiskt. Snacka om att jag förlorar en massa arb.tid, kraft i kroppen etc etc..
Joo, jag vet också att om de skulle va nå från utlandet så är de ju också så att de inte finns så mycke o göra åt. MEN då vet jag ju iaf va de är.. Men skulle de nu va så att de inte är de... Va är de då? Börja fasiken bli lite halvt orolig nu när man ha haft de i flera dgr... :-/
Nåja, få väl hoppas de ger med sig. Som tur har jag min älskade bästaste mammi som hämtade lille prins idag.. Så väntar bara nu på att chefen min (som jagat och fixat provrör) ska komma o jag ska få gö ett test o lämna imorn.. Fräscht va?? Hahaha, njaaaa...  Usch!!
Men men, då är de klart iaf!!

Jaha, va det de enda jag hade o komma me ida..? Hmm, joo jag tro faktiskt de.. Förutom att lille prins verka vilja vända om helt på dygnsrytmen. På kvällarna vägrar han ska gå o lägga sig.. Konstigt va? Nää, men de e ju ljust som sjutton ute. Tro fasen de att man kanske tror mammsen luras.. Hehe.. "-Inte kvällen", säger han.. Söötungen!!!

Annars så hoppas jag att alla mina vänner o familj mår toppen o att INGEN annan som jag heller känner åker på detta.. För usch, känne mig som att ja skulle ha haft feber o legat magsjuk i flera veckor.. Bläää!!

Vill ju vara pigg o fräsch nuuuu!!  :-/            Jaja, tjenixen på er!!

/Mariana

Postat den 2009-05-13 i Allmänt | Trackbacks ()


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Senaste posterna

Arkiv

Länkar