Linus uppträdde på dagis.. :-)0

Sööötaste fisen i hela världen!! Jaa, de är min Linus de!! Iaf i mina ögon.. Så känner väl förmodligen de flesta mammor om sina guldklimpar som barn. Men de va ju för gulliga bara, vissa hade klätt ut sig och vissa inte.
Min lilla guldgosse han stod som mest o bara kikade efter oss han, va skeptisk till att ens måsta stå där hela sångerna. Så när den sista sången va klar, så sprang han för fulla muggar emot mig o mormor, gullfisen!! Maaammaa, skrek han! Nästan så man fick lite tårar i ögonen efter de sista dagarnas smågnabb som vi haft..
Som de kändes så va dessa över nu iaf, så vi få väl ta o hoppas på de.. :-)  Men de e ju så när kidsen börjar få sin egna vilja o är sååå jäkla medveten om att de retas o att de sårar ens känslor när de säger som de gör.. Hmm, inte kul..
Men men, "what to do?"

Nu ska ja nog ta o slå igång en film snart, vet inte vilken bara...? Lite beslutsångest faktiskt.. Komedi eller "Tjejdravvel"?? Hmmm, jaaa... Vänta... Titta här....

   Mm, vilken skulle ni välja??

Jag tro jag faktiskt redan ha bestämt mig... Mm, ni förstår väl...? Såklart den bästa först.. Så man få hulka rejält o se Angie Jolie i lite dramascener... :-D Lovely!!  Haha..

Jaaa, åsså ska ja såklart bjuda på lite pics från dagen på dagis också.. Min finaste lilla guldprins!!! :-) *stolt eller vad?*

    <---Åsså min älskade mami såklart!!

Nää, dags för jäääsning!!   Herrååå

/Mariana

Postat den 2009-05-14 i Allmänt | Trackbacks ()


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Senaste posterna

Arkiv

Länkar