Måste bara....0

....Uppdatera lite....  :-)

Va ute o kikade efter ett lämpligt bord till min lilla balkong, och vet ni va...? Jag hittade ett!!! :-D  Blev såå himla fint nu ute på lillbalkongen så ni anar inte.. Av de som kan bli lixom på en sleten balkong som denna.. Men va säger man? Joo, att man få gö de bästa av situationen.. :-)
Blommorna o bordet me stolarna gjorde verkligen susen! Tokfint!!

  <---De här bordet me stolar köpte jag på Jysk.. Superbra!! :-)

Som ni förstår så är jag ju alldeles exemplarisk supernöjd över mina senaste inköp.. Såå trivsamt o bra!!  Fast ida när räkningarna skulle betalas så kändes de inge vidare.. MEN, sån´t är livet!!
De är ju såå när man ha gjort en massa skoj o sedan när de snart bär av till mer av massa skoj. Biljetterna e ju iaf ääntligen köpta, så nu e de snart dags för en tripp neröver..    Yummiieee!!! :-D
Campingliv o en massa annat mumsigt!! Hihihi... ;-)

Jaja, ska ta o grotta ner mig ännu mer i soffan nu än va ja redan gjort. Se på film o myysa!! ;-)

Tjenixen!!

/Mariana

Postat den 2009-05-26 i Allmänt | Trackbacks ()


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Senaste posterna

Arkiv

Länkar