Så va de lördag igen.. :-)0

Så va de lördag igen, å vad händer?? Ute nu o hälsar på min bästaste mamiii o mikaaal på alnön. Ska väl snart bege mig vidare snart igen tro ja. Ha varit o skjutsat S ti stavre förut o sen åkte prinsen o jag hit.. Så nu ha han cyklat lite o arbetat me momma i trädgår´n! Haha, lillfisen e bra gullig!! :-)  "-Mammaaaa, jag ajbetaaaj.." säger han!!
Sööötunge!! Man blir ju inte direkt mindre kär i han!

Idag är en rastlös dag, vet inte riktigt vad jag vill göra. Men samtidigt vill jag göra nå.. Ha Linus, så är ganska begränsad men de går ju att göra de mesta. Fast inte såå toksent... :-/ MEN VAAAD??
Usch, hatar när man bli såhär. Vill vill vill.... Iiih...
Jaja, de lär väl sluta me kanske ett hett bad o nerjäsning i soffan.. Som gårdagen egentligen skulle ha bjudit på, men då ångrade vi oss i sista sekund o åkte ut på spelningen i kvissle endå..
Va såå trött o frusen så skulle nog bara ha stannat hemma egentligen, men vem är egentligen smart på de viset då? Njaaee, inte jag iaf.. Ha svårt o hålla mig från roliga saker som händer, så är de bara.. :-/ Oh oh oh...
Skulle gärna vilja bjuda på lite pics, men e ju som sagt inte hemma o ingen kamerakabel me. Sååå, en annan dag!!

Saturdaaaaaay, I love you like goooold!!!  Gööör så att någonting hääänder!! ;-)
Åååhneeej, nu måste jag nog ta o lyssna på lite musik igen å.. Hihi...   MUMS!!!

Aaaajaa, dags o umgås litegrann kanske.. Tjingeling!!

/Mariana

Postat den 2009-05-16 i Allmänt | Trackbacks ()


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Senaste posterna

Arkiv

Länkar