Underbara helg...0

Mm, helgen är mycket välkommen! Allting me den här helgen kommer bli tokbra! Imorn ska ja sooola järnet, va o köpte mig en tubtopp ida. Ni vet, så man slippe de där tokiga fula linjerna efter banden.. :-) Haha, så nu ni!! Jag ha ju bränt mig en gång, så nu jäklar ska de solar för fulla muggar!! Vara ute heeela dan o inte göra så mycke annat alls.. Hihi..  Jaa, inte ska ja laga nån mat, å inte ska ja behöva göra nå alltför avancerat heller.. Såå jaa, ni förstår. De komma bli en helt fantastisk helg!! För på sönda e de ju nämligen morsdag också! :-)
Inte för att jag kommer bli så spec uppvaktad i år, men hoppas på att jag få komma ti min bästaste mammiii o kanske laga nån mat ihop för att sedan avnjuta den ilag.. Sen blir de en kanooonlugn kväll hemma i soffan.. Ojoj, va mysigt!!
Hoppas man få sällskap...Vore ju inte helt fel... ;-) hihi..

Hela veckan ha varit helt toppen, eller ja, nästintill.. Inga felringningar... :-/ Uunderbart!!
Jobbat på i massor o haft sena kvällar, så kan de bli nå mycke bättre..? Hmm, njaaee... Å nu e de slut på den s.k. "jobbiga jobb veckan"... För ti veckan är de sovmorron några dagar åsså massa kvällsjobb..
Men för den delen så är de faktiskt också Sundsvalls cruisingen!!! Hihi.. Som jag längtat efter denna!!  Hoppas bara man slipper "all the baaaad stuff" o bara ha kul som faaaeen för en kväll.. För de ska jag banne mig ha, kommer bli suuper!!

Så annars då...? Linus mår toppen, är just nu inne i en period där allting innehåller... "-Neej mamma, inte däär." Eller den vanligaste av de alla... "-Inte Linus ska!!"  Är man inte galen så blir man vill ja lova.. :-/ Oooh, va de små liven kan reta gallfeber på en ibland.. Men samtidigt kan de bara va såå himla älskvärd... Underbara baaarn!!!

Jaja, näää nu e de dags o ta tag i kvällens sysslor! Tjingeling på er!!

/Mariana

Postat den 2009-05-29 i Allmänt | Trackbacks ()


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Senaste posterna

Arkiv

Länkar