Nothing can break me, Nothing!!!0

Snart är fredagen över och lördagens början sätter fart, det gillar vi! Snön börjar falla runtomkring oss, vilket jag också gillar. Men dessvärre inte omkring mig.. :-/ Vill ju ha snööö!! Men men, den som väntar på nånting gott!
Mörkret blir bara mer och mer och luften blir svalare o svalare, så nu behöv verkligen snöö.. Snaaart!!
Å de tråkig e ju också att vi faktiskt ska ställa tillbaka klockan igen på söndamorgon, åååhneeej vilken jobbig vecka de kommer att bli till veckan. Alla dessa mornar som komma kännas som pina o skiit som man verkligen måste maka sig upp ur den varma sängen, o kliva upp på ett kallt golv o tassa enda in till toaletten för att vakna till och välkomna ännu en "lovely day!"  Jisses!


Idag ha de varit en allt annat än en bra dag på jobbet måste jag säga, ALLT har verkligen talat emot mig och en totoal chock rusade på mig imorse! Inget jag varken vill eller ska skriva här, men jobbigt som fasen blev de!
Nåja, som jag sagt förut och jag säger det igen.  Nothing can break me, Nothing!!!

Imorgon är en ny dag, men nya utmaningar och nya busigheter. Erika fyller heeela 26 år på sönda å de ska firas!! Så imorn ska jag först jobba å sedan blir de bus på hööögsta nivå!! Brukar de bli annat när jag o E hittar på bus tillsammans...? Njaaaee... Hehehehe...

Nästa helg ska det anordnas ett Halloween-Party för de minsta här hemma hos oss, Linus ska bjuda hem sina kompisar på "bus eller godis" på lördagseftermiddagen. Och jag ska försöka fixa o trixa med lite bak på fredagen så vi har en massa busigt att bjuda på. Hihi.. En liten utmaning för min del måste jag säga!
Har faktiskt aldrig egentligen firat Halloween själv, men tänkte att de skulle vara roligt och göra nånting roligt nu när han börjar bli lite äldre. Så det blir lite mumsiga karrameller, popcorn o kanske lite lek o disko för de små. Åsså lite fika o surr för oss vuxna! Har aldrig provat detta förr, så de ska bli roligt o se vad det kan bli för nånting.. :-) Joo, åsså få ju de minsta också klä ut sig om de vill. Här vet jag att min lilleman verkligen gillade att vara Cowboy för en dag, så tror faktiskt att de blir ännu en dag som cowboysare för prins Linus! :-)

Nää, ha inte så mycke mer att dela med mig idag. Mest bara... "Va nöjd med allt som livet ger och allting som du kring dig ser..." Citerar Balooo eftersom jag bara lööööw him!! :-)

Dags o sussa järnet eftersom de vankas jobb imorn igen.. :-/

Natti Natti and take care!!

  <<-----Egoooo!!  :-))

/Mariana

Postat den 2009-10-24 i Allmänt | Trackbacks ()


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Senaste posterna

Arkiv

Länkar