Min lilla cowboy!!1

Min finaste bästaste lilla cowboy, eller "shejiff" som han ville säga! Hehehe.. Fiiinaste hjärtat mitt hade maskerad på dagis igår, å självklart va jag där o spanade in honom och fikade lite med dem!
Så måste bara dela med mig av lite bilder på min lilla tuffing!! :-)





 

Mmm, nog e han en liten sheriff nog. Vill styra o ställa så mycket han bara kan!! :-) Hehehe..


Idag säger vi GRATTIS till Viking som fyller 1 år, åsså Linus bästaste papi som fyller 33 år!! GRATTIIIIS till er!!!

Vi kommer me kramar o paket till er båda!! Hoppas era dagar blir toppen!! :-)


Dags o gö sig iordning, tjingeling!!

/Mariana

Postat den 2009-10-07 i Allmänt | Trackbacks ()

Postat av Jessica den 2009-10-07 (14:00:14) http://iamjessi.blogg.se/

Coolaste killen i stan! :-)Finaste Linus.

Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Senaste posterna

Arkiv

Länkar