Klipp, Bus o massa andra Rackar´s-tyg!! :-)2

Jahopp, så va de snart helg igen. Fantastiskt!! Veckan ha varit heeelt perfekt för min del, massor me spännande grejjer på schemat och ha jobbat snart heela veckan. Grymt skönt att va tillbaka i verkligheten igen måste ja säga! :-) Fast är liite halvseg varje kväll, tro förkylningen inte riktigt ha släppt. Men de gör den nog snart få vi hoppas! Bara att bryta ihop o gå vidare sägs de! Å brytit ihop ha ja redan gjort, haha, å vidare ha ja gått.. Så nu är de bara att traska vidare på vägen o bli starkare än någonsin!! Heeelt perfekt!! :-)

Igår va de dags för frissering för lilleman igen, ojoj vilken liten pudding vi har till son alltså. Finast i väärlden!! ♥

 <--Före me långhåret.. :-/

 <--Efter! Snygging!! ♥ ♥

Igår så passade jag även på att sätta på nya sommarsulorna på bilen, snyggt! Sen så blev de en tvättning av bil både ut o invändigt! Naaajs som tusan!! :-)   Kolla in....

 <-- Pärlan!! :-)

Jojo, så nu skiiiner pärlan o me nya fina däck glider jag o Linus runt i den.. Hahaha..  Härlisch!!

Men nu i helgen ska den få sig en resa till härliga Vemdalen där det vankas dans, bus och en massa trevligt sällskap! :-) hihi.. Såå nu få vi hoppas att jag taggat mig riktigt och att de kommer bli de bästa däruppe.. Meeeen, de tvivlar jag inte ett dugg på!! :-)
Wiiiie, vad jag kommer skiina på jobbe imorn å inte kunna koncentrera mig på annat än att få åka iväg nån rackarn´s gång!! Ojojoj...

Annars då...? Hmm, nå skoj som hänt...? Joo, just de ja! Linus ha ju fått en helt ny fotbolls-outfit!! Så nu ska här tränas me honom. Ska lära han aaallt jag kan!! Dribbla, fintas o spela boll.. Japps, så ska de bli!! :-) Ha införskaffat nya riktiga fotbollar också, åsså ska vi fixa riktigt fotbolls-skor ti garbben också. De e ju bara ett måste! :-) Hihi, va roligt de ska bli!!
Meeen kolla in killen... Waaaaooow!!

 <--Såå coool bara!! ♥

Ja just de ja, köpte mig ett par till solbrillor igår. Man måste ju variera sig lite, eller va säger ni? Haha..
Tokfrääänt ju!! :-D
OCH jaaaa jag vet Cecilia (syrran) att de e j*vligt töntigt o knäppa på sig själv!! Men jag gör de endå bara för att jag är sååå braaaa!! :-) HAHA!! Ha man ingen annan som knäpper på en så få man ju för sjutton ta saken i egna händer.. Hoho..
Såå denna bild få avsluta de hela ikväll.. Nu ska de packas.. Tjoohooo, vad skojsigt de komma bli!!
Ha en sköön o trevli helg, för de ska jaaaag ha!! Tjingeling!! :-) ♥ ♥ ♥

/Mariana

Postat den 2010-04-22 i Allmänt | Trackbacks ()

Postat av Kicki den 2010-04-23 (09:05:27)

Du kommer att vara coolast i hela vemdalen med dom brillorna:)

Postat av Cicci den 2010-04-23 (23:12:18)

jööö! you nailed it. inte ok att ta på sig själv...

Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Senaste posterna

Arkiv

Länkar