Fyndat.. Sååå nöjd!!0

Ojojoj, vad jag är nöjd!! :-) Har gjort en massa bra idag! Först vaknade vi, sedan morgonmys framför tv:n såklart. Senare tog vi o åkte upp till Norra Berget o lekte litegrann i lekparken där. Käkade lite lunch o bestämde oss sedan för att åka o kika på barnbutiken "Pirum Parum" som Tessie hade tipsat oss om! Vilken butik, vilka kläder!! Jaaa, det va heelt underbart o bara spana runt därinne vill ja lova.. Varför ha inte jag hittat dit förut när butiken ha funnits i hela 3 år!?!? Whaaaat...? 

Jaja, nåväl.. Hittade en massa snyggt iaf och jag kan lova att jag kommer att besöka dendär butiken fler gånger än en gång till..

Joo, just de!! Ha ju anmält Linus ti simskola idag också, så i början av september ska de börjas. Kuligt!! :-) De e ju inte direkt just att man lär sig simma, men vanan att komma i vattnet och lek o hopp och sånt.
Både han och jag är mycket förväntansfulla.. :-) Suuuperskoj ska de bli!! Jihooo!!

Nää, nu bjuder jag på några pics på de ja köpt idag. Men sen nu ska vi fortsätta o ha en sköön ledig dag..

Tjingeling på er!! :-)





/Mariana

Postat den 2010-08-19 i Allmänt | Trackbacks ()


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Senaste posterna

Arkiv

Länkar