Längtar....0

Jaaa, nu måste ni nog tro att jag gått o blivit gaaalen...?!?! Bloggar heeela tiden.. Hahahaha.. Meeen, nejdå. Jag är bara såå glaad o förväntansfull nu. Är ju lite av sån jag att jag måste ha nå skojsigt att se fram emot, något skoj lixom!!
Å nu ikväll fick jag bara för mig att nu rackarns ska ja banne mig boka stugan/lägenheten ti Vårforum som är till våren. Eller ja, numer så är de ju veckan 18.. Början på Maj lixom!!!??? Meeen, vafasen.. Komma bli lika bra endå, de vet ja!! :-D  Dans, skoj, lek, bus, jaaaa, allt kan verkligen bara bli till de bättre när man åke på sånna här resor. Suuuperskoj!! Så nu få vi se vilka som blir med, skulle nästan tro att de kan bli liiite tajt me en stuga. Men då få vi väl bara ta o boka en till då, de e ju inte svårare än så.. :-)
Men fick bara för mig, att nu va de dags! Å då måste de ju göras.. :-)
De är nästan lite så att de som händer där...Stannar där... Hohoo.. Eller ja, nästan.. :-D Busigt roligt ska de bli!!

 <--På skalet i våras..

Kommer fortfarande ihåg när ja satte mig i bilen påväg hem.. GLAD, utan ångest och hade bara MER förväntningar till nästa gång de skulle bli av! Just de som ja tycke nästan är mest roligt är ju att de e såå himla mycke folk här hemmifrån S-svall o en massa roliga från Ånge & Ö-sund.. Å jaaa, massa annat skojsigt folk oxå från fjärran land.. Mmm, toppen helt enkelt..

Nu kanske ni blir lite snurrig.. Som jag tjatar... Ojoj... Nåja, de få ni stå ut me... Whoooo Valley, here we come!!

Hoppsan, där drog klockan iväg igen.. :-/ Som vanligt när man väl ha kommit in i skrivartagen!!
Jaja, ner i sängen o upp imorn o jobba.. Sista dagen imorn, sen ledig en dag.. Tjoohoo!!

Tjingeling!!

/Mariana

Postat den 2010-08-23 i Allmänt | Trackbacks ()


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Senaste posterna

Arkiv

Länkar