Nuså,nu börjar man komma in....4

...I vardagen... Jepps, dagarna rullar på och idag va faktiskt första dagen jag verkligen kände mig heelt utvilad och pigg för en dag på jobbet. Härligt!! :-)
Åsså hela dan idag ha ja gått o funderat.. Ska ja köpa dedär finfiiina hängselbyxorna som ja hittade förra veckan..? Hmm... Men jag bestämde mig för att åka o handla dem. Åsså bidde de en t-shirt också! Såå himla snyggt alltså!! Ojojoj.. Så nu ska lilleman minsan ha på sig finkläderna på lörda när vi ska på
"End of Summer Meet" i Ljungaverk! :-D





Mmm, sååå frän liten kille!! Sen tog vi o fotade vidare, för lilleman ville ju provtesta fler nya kläder som vi inhandlat sista tiden.. :-)





Jaa, visst kan man tro att jag fått nån sorts köpmani på RockeFella...? Men tycke ju de är såå tuffa kläder så nu när jag hittade litegrann så va jag ju bara tvungen att shoppa lite.. :-)  Hehe..

I helgen ha jag jobbat hela helgen, men dessutom hunnit med lite fiske o lite annat smått o gott. Men inga sena kvällar dock, fast va liktförbaskat huuur trött som helst igår. Fattar inte...?
Avslutade min dag igår efter jobbet med ett besök hos min syster. Hon fixade mitt hår o ögonbryn plus fransar.. Blev faktiskt SUPERNÖJD även fast ja inte kunde hoppa o skutta igår för ja va såå sjukt trött..
Visst e de lite ovant som alltid annars första dagarna som ljushårig igen, men de blir bättre o bättre för varje sekund.. :-) Bästa lillasyster, hon kan hon!! :-)
Å i fredags blev de lite marknad, där Linus åkte lite karusell. Kuligt!! :-)

 <--Flyger plan..

 <-- Kör bil..

 <--Linus fick fisk..

 <--Även mamman fick fisk!! Hehe..

 <--Kör bilspel hos mormor..
                                                                                                             Duktig kille.. :-)

Nää, kanske dags o börja me maten för dagen. Köttfärssås o pasta ska bli göttigt de!! Sen tar vi o ska fixa Linus cykel (pumpa däcken), åsså blir de en prommis såklart innan kvällen e slut..  Så perfekt o kunna borsta gaddarna på lilleman o sätta han i vagnen. Han somnar o jag går.. Båda e nöjda, så vad kan bli bättre...? :-D

Näpps, maten va de ja... :-)  Tjingeling!!

/Mariana

Postat den 2010-08-23 i Allmänt | Trackbacks ()

Postat av Mojmor den 2010-08-23 (17:44:05)

Postat av Anonym den 2010-08-23 (17:45:39)

Vilka fina byxor....o härliga bilder...på mojmors finaste....kramar

Postat av Linda den 2010-08-23 (21:50:32)

Postat av Lindaa den 2010-08-23 (21:51:29) http://lindaloo.blogg.se/

Så himla snygga kläder han fick då finaste linus ! Han är då världens bästa unge han ! Ska komma o krama och busa med han i veckan :-) kram kram

Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Senaste posterna

Arkiv

Länkar