Ny jacka.. :-D0

Sååå sjukt tacksam och såå himla nöjd e ja!! Tack bästa M för att Du finns och för att jag kunnat köpa mig en jacka nu endå även fast jag egentligen inte kunde.. :-) Mycket värt vill jag lova!! Tack Tack Tack!!!
Ååå vet ni va de bästa va??!! Hihi... Storleken jag kunde va var bra mycke mindre än vad jag någonsin trodde... Haha.. Både mitt arsle o tuttar ha blitt mindre.. Gaaahahaha!! Perfekt!! Såå, här ska njuuutas till fullo vill ja lova!!

Titt vilken fiiiin en jag hittat... Sååå nöjd!! :-D







Efter allt spring efter en jacka så landade vi på Coop o den bortlovade glassen åt lilleman, han hade ju varit så duktig o följt me mig o mormor runt på olika affärer.. :-)

Ååå vet ni en till sak?? När ja svängde in på gården ida så blev ja alldeles paff.. Vårat finfiiina äppelträd ha blåst sönder idag. Rasat ner o gått av ser de ut som.. Lite halvtråk tycke ja eftersom de e ganska bra skydd emot vägen.. Nu komma aaaallt verkligen synas o de e väl sådär.. :-/
Men men, så är de när de e storm ute.. Usch!! :-/

 <--Sjukt va??

Annars då.. Hmm.. Joo, imorn e de freda igen o jag e såå glad för de. Ledig helg sen o bästaste Volbeat på Sönda.. :-) Åsså ska de bli tokmysigt på lörda också, då vi ska hälsa på Björn o Sussie ute i deras stuga.. Myspys serrni!! Tro att vi förmodligen ska sussa över också.. Såå här ska de packas ner både de ena o andra myset. Nu få vi bara hoppas på att vädret blir liiite mildare kanske o hemskt gärna få blåsten försvinna.. Bort Bort Bort!!

Hepp hepp, nu ska ja ta tag i o sälja bort lite skit som bara hänger i garderoben. Sånt som bara tar en massa plats och som jag verkligen ALDRIG använder.. :-D

Tjingeling gott folk!!

/Mariana

Postat den 2010-10-14 i Allmänt | Trackbacks ()


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Senaste posterna

Arkiv

Länkar