Äntligen!! ♥0

Äntligen!! Jaaa, Äntligen är det Fredag igen å jisses vad skönt det känns!! ♥
Jobba färdigt för ida å nu ska de fredagsmysas med Färska räkor o romsås! Mums! Tro om man har de gott va?
Hahaha.. Yepps!
Imöra blire ju jobb igen o sen heeela söndagen också. Men va gör de? Blir tokbra de, å fina slantar trillar de ner i plånboken också.. :-) hihi..

Längtar som en toka ti nästa vecka, ska bli sjuukt skönt me en gnutta semester faktiskt!
Fast innan semestern så ska man ju avklara ett prov eller två. Duktiga jag serrni!! :-) HAA!!

Just idag känner ja mig inte speciellt skrivsugen, ha haft en ganska häftig dag på jobbet trots mina få timmar som ja jobbade.. :-/ Hektiska kunder o ett jäkla tempo! Precis som de ska va på en freda, men huvet blir sluut o tomt!
Sååå, just därför ska de bli himla gött me en rejäl semester tillsammans med de käraste o Bästa jag har!! ♥

Näpps, kanske lite plugg innan soffmys kanske...? :-D

Tjingeling!!




/Mariana

Postat den 2011-02-25 i Allmänt | Trackbacks ()


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Senaste posterna

Arkiv

Länkar