Blir sååå ARG!!!2

Kan inte låta bli att bli arg och frustrerad över detta som jag läser. En tjej som jobbade hos oss förut, en tjej som flyttat hem ti Eskilstuna och är precis klar Hudterapeut. Som hon även vart klar till i måndags!
Men på vägen hem hände de fruktansvärda... En olycka på tåget... Detta har fått många att reagera, dels en Samhällsreporter har tagit på dig att verkligen få ut sanningen av vad som hände. Något så fruktansvärt att de vill att detta var kvinnans självs fel att det hände. Men så var inte fallet..
Jag ger er hans adress så ni kan gå in och läsa mera, för de är på tok för mycket att skriva ner..
Men sååå fruktansvärt!!

http://andreasnson.wordpress.com/

Vi alla tänker på dig Tessan!!! Hoppas verkligen du tar igen dig och får fortsätta din fantastiska resa som Hudterapeut!!



Som sagt.. Vi tänker på dig!!!

/Mariana

Postat den 2011-02-18 i Allmänt | Trackbacks ()

Postat av Andreas NIlsson den 2011-02-18 (18:00:34) http://andreasnson.wordpress.com

Tack för att du länkar till min blogg. Ni är välkomna in att kommentera!

Postat av Mariana (Marriss) den 2011-02-18 (19:04:23)

Jaaa, för mig är det en självklarhet när det gäller detta! Du gör det så himla bra som för detta framåt. Det är ju sånt som absolut inte får hända!!

Hoppas bara att Tessan repar sig och kommer upp på benen så fort hon kan!! Nu när hon är färdigutbildad och allt!! :-)

Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Senaste posterna

Arkiv

Länkar