Hemma... ♥0

Hemma o myser me liten idag igen. Tänk vad bra man kan ha de ibland.. :-) Fast just idag så blir de till o plugga en del för mig medans jag ska sysselsätta lilleman också. Såå bara ti o hålla tummarna att de går vägen hela dagen också. :-)
Medans jag pluggar på så tränar linusen också på o skriva bokstäver. De tycke han e superkul, å då e de lika bra o köra på. :-) Hehe..

Igår va ja o hälsade på Laila ute i Njurunda, hur långt de än går emellan så känns de endå som man surrat varje dag. Visst e de fantastiskt endå?! Tycke de e supermysigt de!! :-) Ska förhoppningsvis ut ikväll igen på ett "sminkparty". Men måste bara ordna en biiiiil först... Hur ska detta gå tro? Hmm..
Men aja, ha ju hela dagen på mig o jaga en.. Synd bara att man känne sig som en "tattare" för att få låna bil. Gaaanska störigt!! Vill ha min egen bil som jag kan bestämma själv över!! Å de e nuuuu...
Jäkla skadeverkstad som ha tage över två veckor på sig, å endå inte ha ens kollat på bilen än!?!? Va sitter de i?? Man kan bli toookgaalen om man fortsätter fundera på den biten.. Usch usch.. :-/

Tog o tränade igår igen såklart, å jisses vad bra de går för mig nu! T.o.m. han som "skulle" gjort mitt träningsschema blev lite slagen när ja sprang på honom igår.. HAHAA!! Jag kan själv o nå fasiken e jag sjuuukt stolt över de. Här kommer jag o jäklar vad bra allting är!! Den ni!!
Har motivation o vilja utan dess like nu o ännu mer triggar upp mig kan ja lova!! hahaha..
De e tur man fortarande har de unga sinnet och dessutom inte ser ut som 40+ fast man ligger under 30-strecket.. *host host* Mooohahahaha!! Nää, vem fasen vill ha de så?!?!?!
I´m soooo fantastic!! Just watch!! :-P Gaaahhahahaha...

 

Igår surrade ja me syster i Thai genom skype´en!! Hihi.. Hon vart nästan lite tårögd stumpan min.. Men de e ju inte så svårt o förstå. Hon e ganska låångt bort, å snart drar hon ännu längre bort!
Och skulle de vara så att hon inte känner att de funkar så ska hon veta att hon alltid e välkommen hem. Inte gör de om man skulle vantrivas o åka hem. Då har man iaf testat och vågat sig iväg. Det är stort för mig de!! :-)
Meeen, stannar du ett år som du tänkte sis så kommer jag sakna ihjäl mig efter dig o försöka ha så mycke kontakt me dig genom skype. De ordna sig gums! Du ska ha roligt o uppleva de mest fantastiska sakerna i ditt liv.. You go girl!!! ♥ ♥

Imorgon e de freda igen, å hör ni inte hur härligt de låter?! Helg o denna helg är de ledig helg för mig med!! Uunderbar känsla!! Wiiie!! Ska bara till o mysa me Linus o kanske ta en tur me skotern. Vore ju inte helt fel.. Hehe.. Iaf så lilleman får åka lite skoter.. Å sen så e de ju Familjedag på Högtjärn, så kanske blir dit man ska..? Who knows? :-O

Gaaaah, vad jag känne mig omotiverad nu. Kanske ska sätta igång me plugget.. Iiih..

Tjingeling på er!! Ha en braa daag!!  ♥

/Mariana

Postat den 2011-02-17 i Allmänt | Trackbacks ()


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Senaste posterna

Arkiv

Länkar