Kalla mig Diiiiesel-Doris!!0

Jajjamän!! En Tjej som verkligen reder sig själv!! De e jag de!! HA!!

Började dagen me o promenera me lilleman på snowracen ti dagis, sen hem o hårdplugga me skrivning o Programhantering! Prov ti veckan, så bäst o ligga i faaaaas.. :-)

När ja sen ska bege mig ti skolan för att käka lunch me en kamrat o sedan ha lektion började h-vetet!!
Bilfaaaan gick inte igång!! Gaaaaah, vad arg ja blev!! Usch..
Spottade i händerna o tog saken i egna händer såklart!!
Fick ta fram pumpen o slanga upp diesel så pumpen fick åt sig diesel o sen vare bara ti o sätta sig o glugga igång bilrackarn!! Och jaa, jag fick igång den!!

Sååå Bra e jag!! Hahaha..
Såå, indränkt i diesel-lukt drog ja fullt järnet ti skolan. Käkade en snabb-lunch o sedan hade vi genomgång på kommande del till prov. Gött!!
Nu ska ja strax hämta hem liten o fixa en av hans favoriter idag.. Pannkaka me sylt o grädde..
Hmm, undrans ja vad ja ska mumsa i mig?!?! :-/
Men....

Kan alltså summera dagen som fantastisk och känna mig som en kvinna av Världsklass!!



Nu äré bara ti o plugga ti provet ja ska ha imorgon i Matte. Jiiihaa, vad de går undan!!
Men de e väl så de ska vara va?? Hehe..

Å ti helgen blir de jobb heeela helgen, så då e de minsan bara ti o passa sig.. Hahaha..

Toooodels!!

/Mariana

Postat den 2011-02-23 i Allmänt | Trackbacks ()


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Senaste posterna

Arkiv

Länkar