Lugna sööönda!!0

Eller nästan.. Huhu.. Ha ju jobbat hela rackarns dagen o började även dagen me ett träningspass! Braa va??
Aaaah, Aaaaah, imponerad?!?! Mm, jag me kan ja lova!
Va gaaanska trött, men tänkte va fasen!!
Trodde även att ja skulle bli piggare efter träning o dusch. Men icke de!! Lika trött endå efter, om inte mer.. Hu..

Å sedan iväg på jobb, hejdundrans dag även dagen idag. Gårdagen va even worse.. My gaaaaad!!
Nästan så man tro stan va stängd elle nå igår. För hela Birsta va smockat o huuur mycke folk som helst.
Usch usch, jäkla löningshelger!!
Varje gång ja ser massor me bilar på parkeringen undrar jag varenda gång om hur många olyckor som egentligen sker där på den stackars parkeringen? Hur många tanter o farbröder är det egentligen som "kollar". Fast egentligen "bara" slänger ett öga en snabbis.. För att sen köra in i nånting eller nåt..?
Eller hur? De e heeelt gaalet därute. Jag kan verkligen inte fatta hur trafiksituationen ens få vara så...?
Kan ju lätt säga att de absolut inte är roligt och handla sådana dagar, då lugnar man hellre sig ett par dagar o beger sig när de lugnat ner sig.. :-)
Ojoj, sånt här kan man fundera på i evigheter.. Men njaaa, inte när man e så seg som jag är nu.. Suck!!
Tur de blir plugg i veckan o sedan avslutas ju veckan på ett helt annat ställe. På en heeelt annan ort...
Ska bli såååå sjukt skönt!! :-D

Joooo, just de ja!! För er som e mycket bilintresserade eller rent av bara gillar o hänga o kika på schyssssta bilar o gillar att lyssna på grymt sköönt gung så MÅSTE jag ju bara vidare förmedla om Vårens mässa här i stan.. :-)
Be there!!! :-)

http://www.hotrodshow.se/

Såå, nu efter att man varvat ner en del e de dags för bingen..

Natti Natti så laddar vi om för en ny heeel vecka me bus o Äventyr!!
Jiihaaaa!!

Eeeeeeeeypa!! :-P

/Mariana

Postat den 2011-02-27 i Allmänt | Trackbacks ()


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Senaste posterna

Arkiv

Länkar