Tiisdaa..0

Ha haft liiiite bekymmer med att finna en bild från En konstig tid i mitt liv. Kan lixom inte komma på ngn speciellt konstig tid i mitt liv. Men tror jag funnit ngn som liknar en mer annorlunda del av mitt liv nu iaf.. Återstår att se.. Hehe..

Idag ha jag haft mitt första prov på skolan, i Naturkunskap.. Jisses, vilka saker man ska kunna alltså. Till vilken nytta? De förstår då inte jag minsan..? :-/
Men vafasen, nu e de gjort. Å jag kan ju bara hoppas på att de gick helt okej.
Annars e de ju bara ti o göra om, värre än så e de ju inte! :-)

Ikväll blir de plugg me Matte o här ska de räknas minsan, göra ifrån mig så mycket som möjligt o få undan allt stök så ja kan göra mitt prov på torsda eller månda. Jeeej!!
För nästa vecka vill ja då rakt inte ha en massa som ligger.. Huhu.. Ska ju åka ti fjälls i slutet av nästa vecka, å då ska de vilas o mysas i massor!!

Näpps, nu ska ja ta o kika hur de går för lilleman i badet.. Min lilla fiiiis!! :-)

Tjenixen!!

/Mariana

Postat den 2011-02-22 i Allmänt | Trackbacks ()


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Senaste posterna

Arkiv

Länkar